isorinis seo optimizavimas

Išorinis SEO optimizavimas

Tai procesas, kurio metu kuriamas išorinių nuorodų nukreipimas į jūsų internetinį puslapį. Šio proceso metu siekiama parodyti Google paieškos sistemai, kad jūsų puslapis yra įdomus ir naudingas skaitytojui, o tuo pačiu autoritetingas paieškos sistemai. Šį procesą galima pavadinti svetainės „reitingavimu“. Kuo daugiau kokybiškų SEO nuorodų surenkame, tuo puslapio „reitingas“ išauga. Svetainės reitingą galima apskaičiuoti pasitelkus įvairius įrankius. Populiariausi ir dažniausiai naudojami: ahrefs.com, moz.com, smallseotools.com ir t.t. Šių įrankių pagalba galėsime geriau remtis turima informacija ir optimizuoti išorinį svetainės SEO.

Kiek nuorodų reikia išoriniam seo optimizavimui?

Išoriniame SEO optimizavimo procese tikslaus SEO nuorodų skaičiaus nubrėžti negalima. Kiekvieno projekto rinka vienaip ar kitaip skiriasi. Visų pirma SEO specialistas turi išanalizuoti konkurentus ir pagal jų duomenis nustatyti minimalų atgalinių nuorodų skaičių. Jeigu norite turėti konkurencingą internetinę svetainę, tuomet patartina surinkti daugiau naudingų atgalinių nuorodų, negu jūsų konkurentai.

Pagrindiniai faktoriai lemiantys tinkamą išorinį puslapio SEO optimizavimą:

1. Tinkamas atgalinių nuorodų kiekis;
2. Tinkamai panaudotas svetainės turinys;
3. Kokybiškos atgalinės nuorodos, teminiai puslapiai;
4. Raktažodžių atitikmuo;
5. SEO darbų tęstinumas.

Ar SEO specialisto atlikti darbai turi išliekamąją vertę?

SEO specialisto atliktas išorinis SEO optimizavimas turi išliekamąją vertę, tačiau tam tikram laikotarpiui. Puslapiai, kuriuose yra įkeliamos atgalinės nuorodos, dažnai būna atnaujinami arba panaikinami, todėl jūsų internetinės svetainės atgalinės nuorodos per tam tikrą laiką išsitrina. Mažėjant atgalinių nuorodų kiekiui, didėja rizika jūsų svetainės nukonkuravimui. 

Todėl siekiant ryškiausio rezultato, rekomenduotina SEO marketingo veiksmus atlikti kas mėnesį:

1. Pildyti skelbimų portalus;
2. Pildyti SEO straipsnių portalus;
3. Administruoti socialinius tinklus;
4. Aktyviai dalyvauti forumuose, diskusijose, rašyti rekomendacijas;
5. Pildyti apklausų portalus;
6. Rašyti straipsnius.

Dažniausiai daromos klaidos

1. Netinkamai optimizuotas vidinis SEO ir pradedamas atlikti išorinis SEO optimizavimas.
2. Turinys keliamas į netinkamus portalus.
3. Pasirenkami netikslūs raktažodžiai.
4. Neskiriamas dėmesys SEO straipsniams.

Kiek kainuoja išorinis SEO optimizavimas?

Išorinio SEO optimizavimo proceso atlikimo laikas bei kaina priklauso nuo jūsų veiklos tipo (ar tai konkurencinga sritis ar ne). Išorinis SEO optimizavimas kainuoja nuo 500 eurų. Dažniausiai šis procesas atliekamas įvykdžius SEO auditą, įvertinus internetinės svetainės „reitingą“ bei kitus įtakojančius veiksnius. Didžiausi ir ryškiausi išorinio SEO optimizavimo rezultatai pasiekiami tada, kai yra tinkamai sugeneruotas vidinis SEO.