fbpx

SEO step

SEO optimizavimas

Rinkos raktinių žodžių tyrimas​

Kas tai?
Tai veiksmai, kuriuos atliekant išsiaiškiname populiariausi raktažodžiai, naujausias Google paieškos sistemos tendencijas, žmonių elgseną, poreikius ir galimas naujausias verslo sferas.
Rinkos raktinių žodžių tyrimas (angl. keyword research) – tai neatsiejama verslo pradžios dalis. Dauguma žmonių nevartoja reikiamo kiekio raktinių žodžių svetainėje. Tekstai, pateikiami interneto svetainėje, gali būti informatyvus ir įdomūs skaitytojui, bet Google reikalavimai – kitokie. Nenaudojant raktinių žodžių kombinacijų, kurios reitinguojasi Google paieškos sistemoje – nebūsite matomi. Šio tyrimo metu yra atrandamos vartotojų užklausos, kurios yra susijusios būtent su kliento vykdoma veikla. Šis tyrimas parodo, kokiomis žodžių kombinacijomis tiksliniai klientai ieško jūsų krypties paslaugų, todėl juos sužinojus, atsiranda galimybė lengviau rasti ir didinti klientų srautus. Šiems raktažodžiams atrasti yra pasitelkiami raktažodžių įrankiai, tokie kaip: Keyword planner, keywordtool.io ir t.t. Visi šie įrankiai atlieka tą pačią funkciją: pagal jūsų raktinių žodžių kombinaciją yra rekomenduojami Google raktažodžiai, kurių žmonės ieško internete pastaruoju metu. Kai kurie įrankiai leidžia stebėti raktažodžių pasikeitimus ne tik Google, bet ir kitose platformose: bing, yahoo, youtube, instagram ir pan. Tinkamai pritaikius šiuos raktažodžius galime padidinti klientų srautą ne tik iš Google paieškos sistemos, bet ir iš minėtų socialinių tinklų.

Atliekant raktinių žodžių tyrimą yra sužinomi raktiniai žodžiai bei užklausų skaičius. Tinkamai įvertinus konkurenciją, atsiveria galimybė atrinkti ir pritaikyti tinkamiausius raktažodžius savo veiklai. Dažniausiai daromos klaidos: naudojamas per didelis kiekis raktinių žodžių internetinės svetainės tekstuose, neįvertinamos konkurentų strategijos ir panašūs aspektai.

1. Kuriant naują internetinę svetainę.
2. Optimizuojant jau esamo projekto vidinį SEO.
3. Pildant savo veiklą naujomis sritimis (papildomi produktai ar paslaugos). 
4. Norint plėsti savo veiklą užsienio šalyse.

Raktiniai žodžiai naudingi tik tuomet, kai yra vartojami natūraliai. Tai reiškia, jog tekstas turi būti skirtas vartotojui, o tik tuomet orientuotas į Google paieškos sistemos robotus. 

1. Tekstas tiksliai atspindės jūsų pasirinktą temą. Taip pat bus sužinomos tam tikros kryptys į kurias reikėtų atsižvelgti ir labiau pritaikyti savo veikloje.
2. Padeda veiklos plėtrai kituose miestuose, šalyse (surenkami duomenys kur dažniausiai ieškomos jūsų veiklos paslaugos).
3. Atskleidžia kiekybinius rodiklius apie jūsų veiklos paklausą.

1. Naudojami raktažodžiai neatsižvelgiant į konkurentų naudojamus raktažodžius.
2. Bandoma įterpti kuo daugiau raktažodžių, tačiau nėra akcentuojami pagrindiniai.
3. Naudojami netaisyklingai linksniuoti raktažodžiai.
4. Pažeidžiama teksto kokybė dėl per didelio raktažodžių kiekio.

Dažniausiai šis tyrimas atliekamas optimizuojant visą SEO projektą ar atskiras jo dalis: išorinį SEO arba vidinį SEO. Šis tyrimas parodo kryptis, bet nesuteikia plano, ką daryti toliau. Todėl rekomenduojame užsisakyti tik šią paslaugą tokiu atveju, jei turite SEO specialisto žinių pagrindus bei gebėjimus šiuos raktažodžius tinkamai pritaikyti. Priešingu atveju – jie nesuteiks jūsų veiklai pridėtinės vertės. Raktinių žodžių tyrimas – 2 valandos kruopštaus ir detalaus darbo. Paslaugos kaina priklauso nuo jūsų veiklos projekto dydžio bei tematikos. Kuo didesnis atskirų rinkos tematikų intervalas, kurį klientas norėtų išanalizuoti, tuo raktinių žodžių kiekis automatiškai plečiasi. Raktinių žodžių tyrimas kainuoja nuo 40 eurų.

Call Now Button