fbpx

SEO step

SEO patarimai

Kyla klausimas kodėl vienos internetinės svetainės yra matomos Google paieškos sistemoje, o jūsų nėra net penktame paieškos puslapyje? ​

Ši problema turbūt iškilo kiekvienam pradedančiajam verslininkui susikūrus internetinę svetainę. Jūsų konkurentų puslapiai Google paieškos „viršuje“, o jūs liekate nepastebėti vartotojų akių. Kyla klausimas: tai kas gi lemia šios pozicijos vietą? SEO STEP komanda pateikia priežastis, kas gi galėtų trukdyti jūsų puslapiui tapti „matomu“:

1. Jūsų tinklalapis sukurtas nesenai, todėl Google sistema nespėjo jo užfiksuoti

2. Jūsų tinklalapis atrodo nepatikimas Google paieškos sistemai. Neturi „atgalinių“ nuorodų (kitų tinklalapių, kurie rekomenduotų Google sistemai jūsų projektą)

3. Prastai arba išvis neatlikta vidinė SEO optimizacija (netaisyklingai atlikti Meta žymos aprašymai, nesudėliotos vidinės nuorodos, nepanaudoti raktiniai žodžiai)

SEO patarimai, kuriuos rekomenduojama atlikti siekiant išvengti minėtos problemos

Visų pirma – tvarkingas vidinis SEO optimizavimas. Internetinę svetainę pildykite vidinėmis nuorodomis (angl. Internal link) nukreipiančiomis į kitus jūsų internetinės svetainės puslapius, jog vartotojui būtų patogu naudotis jūsų svetaine, naviguoti tarp puslapių. Tuomet Meta žymos aprašymo (angl. Meta tag) koregavimas. Patikrinkite ar tekste vartojamas reikiamas kiekis naudingų raktažodžių.

Atlikus šiuos žingsnius pastebėsite, jog Google paieškos sistemoje jūsų puslapis „pakils“ aukščiau, tačiau nepakankamai. Ką daryti tuomet? Siekiant didinti puslapio aukštesnę poziciją Google paieškos sistemoje, reikia turėti kuo daugiau išorinių nuorodų (angl. external link), kurios parodys Google, kad naudingos, patikrintos internetinės svetainės jus rekomenduoja. Surinkus šių išorinių nuorodų didesnį skaičių nei jūsų konkurentai – „pakelsite“ savo poziciją dar labiau. Svarbu: reikia suprasti, jog ne visos nuorodos yra veiksmingos. 

Nuorodos yra skaidomos į du pagrindinius tipus: „follow“ ir „nofollow“ nuorodos. Internetinėje svetainėje paliktos „follow“ nuorodos yra naudingesnės. Jos parodo, jog puslapis rekomenduoja jūsų svetainę ir perduoda dalį savo pasitikėjimo jūsų svetainei. O „nofollow“ nuorodos aptinkamos socialinių tinklų komentaruose, forumų komentaruose, blogų komentaruose bei dalyje skelbimų portalų. „Nofollow“ nuorodos nėra tokios naudingos kaip „follow“, tačiau jos taip pat turi pridėtinės vertės: nukreipia tikslinį vartotoją tiesiogiai į jūsų svetainę.

Apibendrinant galima teigti, jog šie du tipai yra naudingi savaip, tačiau labiau rekomenduotina skirti dėmesį kokybiškoms „follow nuorodoms.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Call Now Button