Vidinis SEO optimizavimas. Kas tai?

Vidinis SEO optimizavimas (angl. on-site seo optimization arba one-page seo optimiazation) – internetinės svetainės optimizavimas Turinio valdymo sistemos viduje. Siekiant maksimalios naudos ir didesnio matomumo Google paieškos sistemoje, pirmas žingsnis – sutvarkyti internetinės svetainės vidinį SEO. Sutvarkius vidinį SEO galima atlikti jau kitus, nuosekliai einančius, veiksmus. Svarbu: šis svetainės optimizavimas skirtas ir vartotojui. Atlikus vidinį SEO tampa lengviau naršyti svetainėje bei sudėliojama aiškesnė puslapio struktūra.

Kada reikia atlikti vidinį SEO optimizavimą?
Kokybiškai atliktas vidinis SEO optimizavimas gali padėti internetinei svetainei pakilti Google paieškos sistemoje (net iki 10 vietų į viršų). Todėl rekomenduojama atlikti vidinį SEO optimizavimą tiek veiklos pradžioje, tiek veiklos vykdymo eigoje.

vidinis seo optimizavimas

Kas sudaro vidinį SEO optimizavimą?

Tai veiksmai, kuriuos atliekant išsiaiškiname populiariausius raktinius žodžius, naujausias Google paieškos sistemos tendencijas, žmonių elgseną, poreikius ir galimas naujausias verslo sferas.

Vis dažniau pastebima, jog dominuoja raktinių žodžių svetainėje trūkumas. Tekstai internetinėje svetainėje pateikiami informatyvūs, įdomūs skaitytojui, tačiau neatitinka Google reikalavimų. Nepanaudojus raktinių žodžių kombinacijų, kurios reitinguojasi Google paieškos sistemoje – nebūsite matomi. SEO specialistas gali tinkamai įvertinti jūsų svetainės situaciją ir konkurencingą raktažodžių rinką. Įvertinus visus šiuos aspektus, SEO specialistas gali pritaikyti šiuos pasirinktus raktažodžius tekste.

Kiekviename puslapyje privalo būti vidinių nuorodų, nukreipiančių į kitus interneto svetainės puslapius. SEO specialistas geba įterpti šias nuorodas taip, kad jos butų ne tik nepastebimos, bet ir naudingos, padedančios patogiau naršyti, vartotojui.

Internetinėje svetainėje pateikiami vaizdiniai failai turi būti pavadinti atitinkamai – pagal raktinių žodžių tyrimo rezultatus. Pavyzdžiui, klientas gali rasti jūsų veiklą ar internetinį puslapį pagal Google paieškoje pateikiamą tikslingai pavadintą vaizdinę medžiagą.

Meta žymos aprašymas tai internetinės svetainės puslapio santrauka apie jo turinį, kuri yra pateikiama Google paieškos sistemai.

Google analytics įrankis yra neatsiejama verslo dalis. Šis įrankis suteikia galimybę tiksliai sužinoti, kas vyksta jūsų veiklos internetinėje svetainėje. Pavyzdžiui:
9.1. Kiek žmonių apsilankė jūsų internetinėje svetainėje;
9.2. Kaip šie žmonės rado jūsų internetinę svetainę (tiesiogiai, per socialinius tinklus, organiškai);
9.3. Kuriuose puslapiuose žmonės lankėsi;
9.4. Kokie yra jūsų lankytojų demografiniai duomenys;
9.5. Kiek laiko jie praleido jūsų svetainėje.

Google search console” įrankis skirtas tiems, kam yra svarbi “Google nuomonė”. Įrankio galimybės:
10.1 Parodo visas klaidas, kurias reikia ištaisyti, kad puslapis būtų labiau tinkamas Google paieškos sistemai.
10.2 Naujų puslapių įtraukimas, puslapio “sitemaps” tvarkymas.

Dažniausiai daromos vidinio SEO optimizavimo klaidos:

1. Turinio kopijavimas nuo kitų šaltinių.
2. Puslapio turinio kopijavimas Meta žymos aprašyme.
3. Meta žymos aprašymas – netinkamo formato tekstas.
4. Netinkamai parinkti bei pabrėžiami raktažodžiai.
5. Per ilgas arba per trumpas Meta žymos aprašymas.

Vidinis SEO optimizavimas. Kiek tai kainuoja?

Vidinis SEO optimizavimas – kompleksinis ir sudėtingas procesas, kurio kaina priklauso nuo projekto apimties. Vidinio SEO optimizavimo kaina svyruoja nuo 100 eurų. Paslaugų atlikimo trukmė 2 – 3 dienos.

0
eurų